جشنواره ها
سینما
بازیگران
شبکه خانگی و تلوزیون
آخرین اخبار
داغ ترین اخبار
اخبار بازیگران
اخبار فیلم ها
مشارکتکنندگان
ایجاد
راهنمای مشارکت در فیلسین
ویدیو ها
تصاویر
ایدهی ازدسترفته
«گیتا» سرشار از نکته و اطلاعات و خردهپیرنگ است، ولی انگار متن فیلمنامه بههمریخته و هم چیز در آن جابهجا شده است.
پدرکشی برای جبران مرگ درام
رحمان سیفیآزاد در فیلم «ماجان» بدون نوآوری و ایده و قصه، صرفا با ایجاد فضاهای پرتنش و ایجاد تضاد و درگیری مصنوعی و جعلی بین آدمهای درون فیلم، با احساسات –بهتر است بگوییم اعصاب- مخاطب بازی میکند!
قدم زدن در مرداب
«گیتا» بر خلاف اسمش که پیش فرض قهرمان بودن خود گیتا را در ذهن تداعی میکند نه تنها قهرمانی ندارد- چه به معنی کلاسیک و چه به معنی مدرن- بلکه حداقل جذابیت لازم در شخصیتها نیز لحاظ نشده تا به امید خلاقیت بازیگران بشود به نتیجهی آبرومندی رسید و گام اول را در سینمای بلند محکم برداشت.
درام شخصیت محور
«گیتا» فیلمی شخصیتمحور است و به همین جهت نوع رابطهی آدمها و شخصیتپردازی آنها در فیلم اهمیت برجستهای مییابد.
توقعات و انتظارات کوچک قابل دیدن
مسعود مددی در اولین ساخته سینمایی خود «گیتا» به روایت داستانی عاطفی پرداخته است که شاخ و برگهای آن به شکل محسوسی محدود و کنترل شدهاند.